Αναρτήθηκε από: alekaki | Δεκέμβριος 25, 2008

ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΑ

Έχω την ανάγκη να σας πω μια ιστορία σήμερα….

 

Μια φορά κι έναν καιρό γεννήθηκε σε ένα μέρος μέσα στη φύση ένα κοριτσάκι. Δε θα το έλεγα όμορφο, μάλλον θα το χαρακτήριζα περισσότερο με ένα γλυκό ασχημόπαπο που σιγά μεγαλώνοντας έγινε ένας όμορφος και καλός κύκνος, ασχέτως με τις δυσκολίες που πέρασε. Πέρασε πολλά στάδια για να φτάσει να γίνει εκείνο που τελικά έγινε με πολύ κόπο, πόνο και δάκρυ….

 

Θέλω να πω τόσα πράγματα που δε μου βγαίνουνε αυτή τη στιγμή, συγχωρέστε με!

Έχω όμως μια απορία…

Πόσα μπορεί να αντέξει ο καθένας μας και μέχρι πότε η ζωή θα μας δίνει τις διάφορες δοκιμασίες;;;

Μέχρι πότε το ¨σκληρό καρύδι¨ θα αντέχει;;

Μα δε θα σπάσει κι αυτό κάποια στιγμή;;

 

Responses

  1. σημερα ειναι μια πολυ περιεργη μερα για μενα και θελω παρα πολυ να τελειωσει και ειναι ατελειωτη και να ξυπνησω αυριο και να πω οτι δεν εγινε σταληθεια, δε μπορει να μου συμβαινουν εμενα αυτα.οτι ειναι ενα ονειρο μου απο εκεινα τα ασχημα που βλεπω τοσο καιρο…

  2. σας εχει τυχει ποτε να θολωσει το μυαλο σας και να μη γνωριζετε μεχρι που μπορειτε να φτασετε και ποσο κακο μπορειτε να κανετε;;;;αυτο επαθα σημερα εγω,δε το ειχα νιωσει ποτε στη ζωη μου αυτο,το μυαλο μου θολωσε για καποια ασχημα πραγματα που ειπαν για τους δικους μου και για μενα…τι σας λεω τωρα ε;;;
    θα ηθελα να μου πειτε καποια δικη σας εμπειρια.

  3. Για να έρθει το καλοκαίρι πρέπει πρώτα να περάσει ο χειμώνας. Η ζωή είναι γεμάτη χειμώνες που δεν μας αφήνουν άλλη επιλογή απ’ το να αντέχουμε μέχρι να ξαναέρθει καλοκαίρι.
    Καλές γιορτές.

  4. καλημερα…καταλαβαινω το μεταφορικο σου συλλογισμο, σιγουρα θα πρεπει να κανουμε υπομονη αλλα μεχρι να ερθει το καλοκαιρι που λες μπορει να περασουν πολλοι χειμωνες (μεσα στην καρδια μου)και εγω δεν εχω αλλη αντοχη και υπομονη…περιμενω τον καταλληλο και δεν εμφανιζεται και δε ξερω τι ειμαι ικανη να κανω..(πολυ απελπισμενη φαινομαι αλλα δεν ειμαι ετσι,απλα ετσι οπως τα γραφω αυτο μπορει να νομιζεις) τεσπα
    υπομονη μεχρι να ερθει εκεινο το καλοκαιρι….


Σχολιάστε

Kατηγορίες

