Αναρτήθηκε από: alekaki | Δεκέμβριος 16, 2008

Η ΦΥΓΗ-ΠΟΣΟ ΘΑ ΘΑΘΕΛΑ

Η ΦΥΓΗ

 

Η φυγή στο πρόσωπό σου..

Στα μάτια σου η κραυγή..

Φωνάζεις! σ’ακούει κανείς;;

Άγνωστο…

και μέσα σε αυτή την απόγνωση ξεπροβάλλει ένα φως ,

μακρινό βέβαια αλλά έρχεται προς το μέρος σου.

Μην κλείνεις τα μάτια σου,

άνοιξε την καρδιά σου.

Που ξέρεις!

Αυτό το φως μπορεί ν’ακούσει τις φωνές σου.

Σ’αγαπάω μ’ακούς;;

 

 

ΠΟΣΟ ΘΑ ΄ΘΕΛΑ

 

Πόσο θα ΄θελα να φύγω από εδώ, που η πίεση μοιάζει με τον πνιγμό της θάλασσας.

Πόσο θα ΄θελα να μη νιώσεις ποτέ τον πόνο της καρδιάς, που ένιωσα εγώ κάποτε για μας.

Πόσο θα ΄θελα να δω να μου χαμογελάς και μαζί σου να μου χαμογελά ξανά η ζωή.

Πόσο θα ΄θελα να ήσουν εδώ.

Αχ Θε μου πόσο θα ΄θελα να φύγω από εδώ…

Responses

  1. Καλημέρα! Μήπως κάποια ερωτεύτηκε ή μου φαίνεται?
    Φιλιά
    Ε.

  2. γεια σου…οχι βρε,μη μου πεις οτι φαινεται απο αυτα που διαβασες κατι τετοιο!!βεβαια ο καθενας παιρνει παντα καποια μηνυματα κι ας μην τα εχει στο νου του αυτος που τα γραφει..
    ειναι κι αυτο μια αποψη(εχεις δικιο)
    τωρα να σου πω οτι ειμαι;;δεν ειμαι απο οσο ξερω τουλαχιστον..και απο την αλλη τρελη ειμαι να ερωτευτω ξανα;;;με τη δυναμη να προχωρησω..ασε και το αλλο!!για να ερωτευτει κανεις πρεπει πρωτα να ειναι γεματος μεσα του,γιατι αλλιως πως θα γεμισει και το ετερον ημιση με ευτυχια;;απο τη μια ειναι καλυτερα που ειμαι μονη μου αλλα απο την αλλη παλι ο ερωτας ειναι κατι πολυ εξεζητημενο πλεον στις μερες μας και απο οτι καταλαβαινεις οτι ειναι σπανιο ειναι και δυσκολο…
    και το αλλο ακομα κι αν το βρεις ειναι πολυς ο πονος (πιστεψε με, μπορει να ξερεις)οταν τα συναισθηματα γενικα ειναι μονοπλευρα…δε μιλαω για να ειναι ο ενας ερωτευμενος κι ο αλλος οχι.μιλαω στη σχεση που μπορει να εδινε ο ενας και ο αλλος να μη το εβλεπε,να μη το παραδεχοταν…ή να το ειδε οταν θα του ειχε φυγει πια…
    Υ.Γ παλι πολλα ειπα….

  3. Καλημέρα!
    Δεν νομίζω ότι πρέπει να είναι κανείς κάπως για να ερωτευτεί. Απλά σου έρχεται! Και όσο για την ευτυχία έρχεται και αυτή μαζί του. Τώρα για τα υπόλοιπα δεν ξέρω τι σου έχει τύχει, αλλά αν απέναντι μου είχα έναν άνθρωπο που δεν παραδεχόταν ότι του προσφέρω κάτι μέσα στη σχέση μας τότε δεν θα ήταν για μένα… Ναι πονάει ο έρωτας αλλά αξίζει!

  4. αλισια μου ελπιζω να ειδες τη συζητηση με τη ζαλη στο αρθρο του ερωτα…
    σωστα αυτα που λες αλλα,υπαρχει παντα αυτο το αλλα….ελπιζω να με πιανεις τι εννοω…

  5. Χρόνια πολλά Αλεκάκι!
    Άντζελα&Ειρήνη


Σχολιάστε

Kατηγορίες

