Αναρτήθηκε από: alekaki | Δεκέμβριος 9, 2008

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ

ΠΟτε θα’ρθεις, που τΟσο λαχταρΩ να σ’αντικρίσω;

 

Τι θα απογίνω, αγαπημένε, που θα σε ζητήσω;

Άλλοτε οι μέρες φεύγανε στην προσμονή σου σκιές

Αιώνες καρτερώντας σε μπορούσα να διανύσω,

Με τ’ όνειρο σου οι πίκρες μου γλυκιές.

Πού να’σαι, τι ν΄απόμεινε από σε να το ζητήσω;

Πού να΄ναι το στερνό μου αυτό αγαθό;

Μ.Πολυδούρη, ¨Είμαι τρελή να σ’αγαπώ…¨,απόσπασμα

(από το Μ.Πολυδούρη, Άπαντα, Αστέρι)

 

Πολύ εύκολα η καρδιά λυγάει τ΄ανθρώπου.

Κι αμέσως λαχταράει στο νου ό,τι βάλει.

(Σαπφώ, απόσπασμα 16 LP μετφρ. Π.Λεκατσάς)

 

 Τ΄αστέρι του βοριά

 

Τώρα πετώ για της ζωής το πανηγύρι

τώρα πετώ για της χαράς μου τη γιορτή.

 

Φεγγάρια μου παλιά

Καινούργια μου πουλιά

Διώχτε τον ήλιο και τη μέρα απ’το βουνό

Για να με δείτε να περνώ

Σαν αστραπή στον ουρανό.

(Γκάτσος)

Σχολιάστε

Kατηγορίες

