Αναρτήθηκε από: alekaki | Νοέμβριος 28, 2008

ΟΝΕΙΡΟ

Γνωρίζατε ότι το όνειρο διαρκεί μόνο κάποια δευτερόλεπτα;;;

Ούτε ο Froyd δε μπόρεσε να εξηγήσει ακριβώς την έννοια του Ονείρου….

 

Σκέψεις κρυμμένες και χαμένες στο μυαλό αναδύουν από την άβυσσο της ψυχής και του ασυνειδήτου περνώντας στο συνειδητό μέρος της, ερμηνευμένη ποικιλοτρόπως, χωρίς όμως να χάνει την ουσία της και τη σημασία της…..

 

Ονειρεύομαι μαζί σου ακόμη..

κι ας είσαι μακριά μου, τόσο καιρό μακριά μου..

χωρίς σημάδι γυρισμού στον ορίζοντα ..

κι όμως περίεργο που είναι..

δε σε θέλω πια κοντά μου..

προσπαθώ από τις στάχτες μου να ξαναγεννηθώ χώρια σου..

περνούν διάφοροι αλλά εγώ μένω εδώ χωρίς σκοπό…

 

Άραγε τα όνειρα πρέπει να πραγματοποιούνται ποτέ;;;

Ή πρέπει να μένουν καλύτερα στο χώρο του απραγματοποίητου;

 

Όνειρο ήσουν που έγινες δικό μου μια στιγμή στο παρελθόν..

που πονά ακόμα κάποιες φορές μέσα στη θύμησή σου..

κι όνειρο είσαι…όνειρο μάλλον θα παραμείνεις…

κι εγώ όσο και να σε κυνηγώ δεν έρχεσαι…

όταν δε σε περιμένω εμφανίζεσαι…

όνειρο που μένει, όνειρο που καίει την ψυχή μου χρόνια τώρα…

όνειρο που χάνεται …όνειρο που ξεθωριάζει …

μέσα σε αυτό που κάποιοι ονομάζουν  χρόνο!

Responses

  1. Όταν πραγματοποιούνται τα όνειρα χάνουν το σημαντικότερο συστατικό τους. Τη μαγεία.
    Τις περισσότερες φορές είναι καλύτερο να μένουν στο χώρο του απραγματοποίητου.

  2. θελει πολυ συζητηση….καλως ορισες στο blog μου,ελπιζω να σου αρεσει…απο οτι ειδα στο δικο σου,πρεπει να εισαι ατομο με ευαισθησιες…λιγακι..
    μη με πιασει το φεμινιστικο μου….(ανδρας και ευαισθητος σπανιο πλεον στις μερες μας)πες μου αν θες και τη γνωμη σου για το αρθρο μεταξυ των δυο αιωνιων ΄΄άντιπαλων΄΄..ανδρων και γυναικων.

  3. ονειρο που χαθηκε σημερα το πρωι μεσα απο τα λογια αλλων που μου ματωσαν την καρδια και την ψυχη…
    τα δικα σου λογια οταν μου ειπαν αυτο το ΝΑΙ
    που με σκοτωσε για αλλη μια φορα μετα απο τοσα χρονια…
    ισως τελικα ετσι επρεπε να γινει…
    ισως ετσι ειναι καλυτερα για ολους τελικα…

    αφιερωμενο του Παριου ενα τραγουδι που λεει…

    δεν εχω αλλο θανατο για να ξαναπεθανω….

  4. ειδα παλι ενα ονειρο που με εκανε να νιωσω πολυ πονο.γιατι δε με αφηνει ησυχη το ασυνειδητο μου, μου λετε;;θα μου πειτε ολα οσα καταπιεζω πηγαινουν σε αυτο το μερος(του ασυνειδητου)τι να πω!!τι να κανω για να μην εχω ακομη αυτα τα ονειρα που με πληγωνουν;;


Σχολιάστε

Kατηγορίες

